Pogoji poslovanja
Splošno
Splošni pogoji spletne trgovine Swan.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.
S spletno trgovino Swan (v nadaljevanju »ponudnik« ali »Swan.si«) upravlja podjetje MM88 d.o.o.. V spletni trgovini www.Swan.si lahko kupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki. Ob registraciji v sistem spletne trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec skrajša postopek naročila, saj mu ni potrebno vsakič znova izpolnjevati osebnih podatkov.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Swan.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
-identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
-kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta,
telefon),
-bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in
garancijami), -
-dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil
dostopen v
razumljivem roku),
-pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
-vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že
vsebujejo davke
in stroške prevoza,
-način plačila in dostave,
-časovno veljavnost ponudbe,
-rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
-koliko stane kupca vračilo artikla,
-pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s
kupci.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse
fotografije jemati kot simbolične.
Fotografije ne odražajo vedno dejanskega stanja blaga. Uporaba fotografij spletne trgovine
www.Swan.si je prepovedana brez predhodnega dovoljenja.
Varovanje osebnih podatkov
Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Upravitelj Swan.si, je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. RS, št. 94/2007) in v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (v nadaljevanju GDPR). zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
2.1 Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev Swan.si, pri registriranih članih pa še:
-ime in priimek,
-e-poštni naslov,
-kontaktni telefon,
-primarni naslov,
-naslove za dostavo,
-državo prebivališča,
-čas in datum registracije in
-arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo Ponudniku sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik Ponudniku poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini.
Upravitelj lahko podatke v anonimni obliki uporabi za namene statističnih analiz.
Upravitelj spletne trgovine Swan.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi bo zaupan le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih Swan.si zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov
Varnost osebnih podatkov
Kakšne so vaše pravice?
Vaše pravice glede osebnih podatkov, ki ste jih posredovali, so zapisane v tretjem poglavju GDPR in obsegajo:
pravica do preglednosti: vsakič, ko nam zaupate podatke, vam natančno in v jasnem jeziku pojasnimo, zakaj potrebujemo podatke, kako jih bomo obravnavali ipd. V praksi to pomeni, da pred potrditvijo pošiljanja svojih podatkov, o tem, kaj se bo z njimi zgodilo, dobite natančne informacije;
pravica dostopa do osebnih podatkov oziroma vpogled v podatke, ki jih imamo o vas, kakor tudi pridobitev informacije, ali imamo vaše osebne podatke. Vaša pravica je vedeti, zakaj jih imamo, kaj počnemo z njimi, ali smo jih komurkoli posredovali, obdobje hrambe vaših podatkov;
pravica do popravka in pravica do pozabe (izbrisa): zahtevate lahko spremembe oziroma popravek netočnosti pri vaših osebnih podatkih, ki jih imamo; lahko pa tudi zahtevate izbris osebnih podatkov, ki jih imamo o vas;
pravica do omejitve obdelave. Obdelava lahko pomeni zbiranje, beleženje, urejanje, strukturiranje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklic, vpogled, uporabo, razkritje s posredovanjem, razširjanje ali drugačno omogočanje dostopa, prilagajanje ali kombiniranje, omejevanje, izbris ali uničenje. Uporabniki imate pravico omejiti eno ali več naštetih dejanj, pri čemer ni nujno, da zahtevate tudi izbris podatkov;
pravica do prenosljivosti podatkov: vse podatke, ki ste nam jih posredovali in jih hranimo o vas, smo vam dolžni na vašo zahtevo posredovati v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki in vi imate pravico te podatke posredovati drugemu upravljavcu;
pravica do ugovora: uporabniki lahko zahtevate, da vaših podatkov ne vključujemo v kakršnekoli obdelave in statistične analize, pri čemer običajno ne gre za prepoznavne osebne podatke. Kljub temu imate pravico ugovora do uporabe teh podatkov;
pravica do odločanja o avtomatiziranem sprejemanju posameznih odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.
Kakšne podatke zbiramo, kako jih uporabljamo in s kom jih delimo
Dostop do podatkov, ki smo jih zbrali na spletni strani www.Swan.si, je omogočen izključno upravljavcu. Nobenih osebnih podatkov, ki ste nam jih prostovoljno zaupali po elektronski ali drugi poti, ne delimo z nikomer, jih ne posojamo ali prodajamo.
Uporabljamo jih izključno za komunikacijo z vami oziroma za to, da izpolnimo razlog, zaradi katerega smo jih potrebovali (pošiljanje kupljenih artiklov). Podatke posredujemo tretjim osebam le, ko je to nujno za uresničitev vašega naročila ( pošiljanje kupljenih artiklov).
Razen če izrecno ne dovolite, vam lahko občasno pošljemo sporočilo o akcijah, novih izdelkih ali o spremembi politike zasebnosti.
Pozor: ko po elektronski poti z nami nakupujete, se podatki (ime, priimek, naslov, telefonska številka, e-naslov, vsebina nakupa) shranijo v našo bazo računovodskih podatkov. Dokumente, kot so računi in predračuni, smo kot poslovni subjekt dolžni hraniti, zato teh podatkov ne moremo in ne smemo izbrisati.
Pošiljanje in dostavo kupljenih izdelkov za nas opravljajo naši poslovni partnerji (Pošta Slovenije – Pošta Slovenije, d.o.o.). Priskrbeli smo si njihovo izjavo, da vaših podatkov ne obdelujejo za nič drugega razen izvirnega namena: da paket pride do vas.
Kako lahko uveljavite svoje pravice glede zasebnosti?
V vsakem trenutku lahko zahtevate vpogled v zapis o vaših podatkih, popravek, izbris iz baze ali uveljavljate katerokoli od omenjenih pravic.
Imate tudi pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da z obdelavo vaših podatkov kršimo Splošno uredbo o varstvu podatkov.
Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: info@swan.si
Cene in način plačila
Vse cene v spletni prodajalni Swan.si so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Trgovec je zavezanec za DDV v skladu z ZDDV-1. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače.
Naročene izdelke lahko plačate na več načinov (izberete ob vnosu podatkov za oddajo naročila):
* Plačilo S kreditno kartico*
* Plačilo s Pay-pal
* Plačilo z gotovino Po povzetju (plačate poštarju oz. na Pošti )
* Plačilo Po predračunu **(plačate na naš tekoči račun pred pošiljanjem)
*Plačilo s kreditno kartico:
Če izberete plačilo s kreditno kartico, lahko kupnino poravnate s kreditno kartico Visa ali Mastercard. V okenca, ki se pojavijo po izbiri načina plačila s kreditno kartico, vpišite zahtevane podatke vaše kreditne oz. plačilne kartice. Nakup pa potrdite v vaši spletni denarnici.
**Plačilo po predračunu:
Če izberete plačilo po predračunu, boste po zaključenem naročilu na vaš e-naslov prejeli vsa potrebna navodila za izvedbo transakcije. Znesek lahko plačate preko spletne banke.
Kje najdem številko od Swan.si PayPal računa?
PayPal ne uporablja številke računa, ampak e-poštni naslov.
Naš poštni naslov za plačilo je: paypal©swan.si
Vaše naročilo postane veljavno ko ga zaključite s klikom zaključi nakup.
V primeru zavrnitve/neprevzema paketa (v kolikor nas naročnik ne obvesti o naknadno nastali nepredvideni okoliščini), si podjetje MM88 d.o.o., pridržuje pravico zaračunati nastale stroške v višini 10 €. ( stroški pošiljanja, stroške vračila paketa, postopek stornacije)
Rok veljavnosti ponudbe traja do razprodaje zalog oziroma do dne objave novega cenika.
Izredne situacije
- Predhodno plačilo je potrebno v primeru nerednega prevzemanja paketov.
- V primeru, da po 7. dneh od oddaje naročila ne nakažete denarja na naš tekoči račun, se naročilo stornira.
- Stranke, ki bodo na katerikoli način izkoriščale spletno trgovino Swan.si, bomo trajno odstranili iz spletne trgovine.
Kupoprodajna pogodba
Pogodba je sklenjena, ko ponudnik potrdi nakup (kupec prejme elektronsko sporočilo » Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kupcu izdamo račun z razčlenjenimi stroški. Navodila kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno, si lahko kupec ogleda na spletni strani, pod zavihkom vračilo blaga.
Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine trgovca. Kupcu so kopije kupoprodajnih pogodb dostopne na željo kupca. Željeno kupoprodajno pogodbo oziroma kopijo naročila kupcu posredujemo na njegov e-poštni naslov ali v tiskani obliki na kupčev naslov, po predhodnem sporočilu na e-pošto: info@swan.si
Dostava in stroški dostave
Blago se odpremi v najkrajšem možnem času. Če je blago na zalogi se odpremi še isti dan, najkasneje pa v dveh delovnih dneh. V primeru da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša in se med strankama sporazumno določi. Pakete dostavljamo s paketno dostavo Pošte Slovenije. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na najbljižji pošti. V kolikor paket ne dospe na vaš naslov v 1-2 delovnih dni, nas kontaktirajne na info@swan.si.
Cena poštnine za neomejeno število artiklov v Sloveniji znaša 2,99€ Poštnina je brezplačna pri nakupu nad 40€.
*Pri pošiljkah v tujino, se obračunava dodatek za pošiljke poslane v tujino.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. (Potrošnik vrne blago na svoje stroške, paketov z odkupnino podjetje ne prevzema).
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
O nameravanem vračilu nas obvestite (na kontaktni e-naslov info@swan.si), da odstopate od pogodbe.
Prejeto blago je potrebno vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Blago prav tako ne sme biti nošeno, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. Vračilu obvezno priložite kopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo /zamenjavo blaga. Stroške pošiljanja krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Vrnjeno blago pošljite na naslov:
MM88 d.o.o.,
Tolsti Vrh 75a,
2390 Ravne na Koroškem
Obrazec za vračilo blaga izpolnite (tukaj) in ga vrnite po elektronski pošti info@swan.si ali natisnjenega na naš naslov: MM88 d.o.o., Tolsti Vrh 75a, 2390 Ravne na Koroškem.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:
– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom
blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko
ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom
blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe. Pri pogodbah o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu, začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko
nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in
prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi
potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe,
ko jo podjetje v celoti izpolni;
5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških
programov, če je potrošnik po dostavi
odprl varnostni pečat;
6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri
naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če
je potrošnik po dostavi odprl pečat; - 8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano
drugimi predmeti;
9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi
prodajne pogodbe in ki se lahko
dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od
nihanj na trgu, na katerapodjetje nima
vpliva;
10. sklenjenih na javnih dražbah;
11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu
zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri
takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno
zahteval,ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov,
nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima
potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do
odstopa od pogodbe;
12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga,
najemu vozil, pripravi indostavi hrane, ali storitvah za prosti čas,pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno
določenem datumu ali v točno določenem roku;
13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu
podatkov, če se je opravljanje storitve
začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja
in s privolitvijo, da s tem izgubi pravic do odstopa od pogodbe.«.
REKLAMACIJA - STVARNA NAPAKA
Kupec lahko blago reklamira v štirinajstih (14) dneh od prejema blaga, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
- členZVPot:
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: – odpravi napako na blagu ali – vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali – vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Reklamacije artiklov s stvarno napako nam prav tako sporočite na info@swan.si.
Navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe
Nakup kot "registrirani uporabnik" ali "gost "
Naročilo lahko izvedete kot registriran uporabnik ali kot gost.
Nakup kot "gost"
V primeru, da se odločite za nakup kot gost, morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke. Polja označena z zvezdico so obvezna. Podatke za podjete izpolnite samo v primeru, da želite naročilo izvesti na podjetje (oz. želite original račun), sicer pustite polja prazna. Registracijo potrdite z klikom na gumb »Nadaljuj«.
V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, Vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo z odebeljeno pisavo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.
Nakup kot registriran uporabnik
V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino Swan.si, za registracijo potrebujete veljaven e-mail naslov, kamor vam bo poslano elektronsko sporočilo s podatki registracije. Ob registraciji morate vnesti Vaše osebne podatke. Z registracijo prihranite čas pri kasnejših nakupih, saj vam ni potrebno vsakič znova vnašati osebnih podatkov, prav tako pa imate v vašem profilu "moj račun" zgodovino preteklih naročil.
Polja označena z zvezdico so obvezna. Podatke za podjete izpolnite samo v primeru, da želite naročilo izvesti na podjetje (oz. želite original račun), sicer pustite polja prazna. Registracijo potrdite z klikom na gumb »Nadaljuj«. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, Vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo z odebeljeno pisavo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.
Po pravilno vnesenih podatkih, se bo na naslednji strani izpisalo, da Vam je na vnešen e-poštni naslov bilo posredovano elektronsko sporočilo, s podatki o registraciji.
Če aktivacijske e-pošte ne boste prejeli, preverite v mapi »Junk« ali »Vsiljena pošta«. V primeru, da se ne nahaja v navedeni mapi, nas obvestite na:
e-pošto: info@swan.si
Izvedba naročila
Odprite izdelek, ki ga želite naročiti, izberite želeno velikost, če je podana možnost, ter potrdite s klikom na »Dodaj v košarico«. Sistem Vas samodejno preusmeri v Košarico. Če želite naročiti samo en izdelek kliknite na »Zaključi nakup«, sicer kliknite na »Nadaljujte z nakupi« ter ponovite postopek. V nakupovalni košarici vidite artikle, ki ste jih izbrali. Če katerega artikla več ni na zalogi oz. ga ni v količini, ki jo želite, se na vrhu košarice izpiše "Zaloga ni na voljo". V tem primeru artikel odstranite s klikom na ikono "koša" ali spremenite količino artiklov in kliknete na »Preračunaj vrednosti«. S klikom na »Zaključi nakup« Vas sistem preusmeri na naslednji korak, na katerem potrdite Vaš naslov dostave ali pa ga (v primeru, da se razlikuje od vnesenega ob registraciji) spremenite in vnesete vse obvezne podatke označene z zvezdico in kliknete na »Naprej«. Tukaj je tudi naveden način dostave ter stroški pošiljanja. Potrdite s klikom "naprej". Izberete med načinom plačila "po povzetju" ali "nakazilo na tekoči račun" in potrdite s klikom na »naprej«.
Tukaj lahko še enkrat preverite izbrane izdelke, način dostave, metodo plačila ter naslov dostave, naveden pa je tudi seštevek cene artikla ter stroškov dostave. Obkljukate polje, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja ter kliknete »Zaključi naročilo«. S klikom na »Zaključi naročilo« je naročilo dokončno oddano. Če je oddaja bila uspešna se Vam izpiše naslednje: »Vaše naročilo je bilo uspešno oddano. Naročilo je v obdelavi! Paket boste prejeli v roku 1-2 delovna dni. Na Vašo e-pošto bo poslano tudi potrditveno sporočilo, v katerem bodo zapisani vsi podatki naročila.V primeru, da tega obvestila ne dobite, nas kontaktirajte na: info@swan.si, kjer Vam bomo pomagali v najkrajšem možnem času.
Neprevzem paketov
V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe - naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje.
Stroški neprevzema znašajo 10€.
( stroški pošiljanja, stroške vračila paketa, postopek stornacije)
Pritožbe in spori
Ponudnik MM88 d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih.
V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 041 523 920 ali pošljite elektronsko sporočilo na info@swan.si
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Slovenj Gradcu.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi MM88 d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
MM88 d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
KODEKS RAVNANJA
Podjetje MM88 d.o.o. ima postavljene visoke interne standarde obravnave naročil, vračil in reklamacij kupcev ter poskuša slediti aktualnim zahtevam potrošnikov in zakonskim regulativam v najvišji možni meri. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavlja, da ni podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.