Vračilo artiklov in menjava
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. (Potrošnik vrne blago na svoje stroške, paketov z odkupnino podjetje ne prevzema).
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
O nameravanem vračilu nas obvestite (na kontaktni e-naslov info@swan.si), da odstopate od pogodbe.
Prejeto blago je potrebno vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Blago prav tako ne sme biti nošeno, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. Vračilu obvezno priložite kopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo /zamenjavo blaga. Stroške pošiljanja krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Vrnjeno blago pošljite na naslov:
MM88 d.o.o.,
Tolsti Vrh 75a,
2390 Ravne na Koroškem
Obrazec za vračilo blaga izpolnite (tukaj) in ga vrnite po elektronski pošti info@swan.si ali natisnjenega na naš naslov: MM88 d.o.o., Tolsti Vrh 75a, 2390 Ravne na Koroškem.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.